Miguel De CervantesUniverza za tretje življenjsko obdobje Grosuplje
Adamičeva cesta 16
1290 Grosuplje

Grosuplje, 07.10.2015

 PROGRAM DELA ZA ŠTUDIJSKO LETO 2015/2016 in 2016/2017

Naziv: Španščina
Mentor: Maria Ana Slak Trontelj, animatorka Erika Novak
Način izvedbe: 2 šolski uri tedensko od oktobra do junija (v četrtek od 14.30 do 16.00 v Mestni knjižnici Grosuplje)
                                                                         Ciljna skupina: slušatelji Univerze za tretje življenjsko obdobje Grosuplje

  1. Vzgojno-izobraževalne vsebine

Učenje španščine za študijsko leto 2015/2016 in 2016/2017 se nadaljuje na ravni A1 z neposrednim stikom z jezikom, to je z izgovarjavo in pisanjem v španskem jeziku, z naborom različnih tem in dejavnosti, ki spodbujajo razvijanje spretnosti govornega in bralnega razumevanja – razumevanja oglasov, pogovorov in elektronskih pisem, poleg tega pa nudijo slušatelju kontekst, v katerem bo vadil sporočanje in interakcijo v različnih situacijah špansko govorečega okolja.

Tematsko področje se osredotoča na naslednje sklope:

  • Mestni četrti in nakupi
  • Bivališča, pohištvo, predmeti v stanovanju
  • Biografije in dogodki
  • Družina in prijatelji
  • Prosti čas
  • Načrti za prihodnost, prevozna sredstva

Poleg načrtovanih tematskih sklopov slušatelj spoznava življenje in slavne osebe Španije in Latinske Amerike.

Slovnično področje zajema pravilne in nepravilne oblike glagolov, pridevnike, osebne vprašalne,  količinske in svojilne zaimke, števnike, navadni sedanjik in preteklik, prislovna določila, dvojno zanikanje, zveza za izražanje prihodnosti, vezniki,

 Vzgojno-izobraževalni cilji

ENOTA 7:  Slušatelji spoznajo mestno četrt »La Latina« in živilske trgovine, znajo opisati in vrednotiti nakupovalne navade v različnih kulturah.

ENOTA 8: Slušatelji se naučijo opisovati bivanjske prostore, znajo opisati predmete, njihovo velikost in značilnosti, govoriti o njihovih cenah, določati in opredeljevati, izražati namene predmetov, opisati lastnosti predmetov, izražati željo, dajati prednost.

ENOTA 9: Slušatelji se naučijo govoriti o dovršnih preteklih dogodkih, izražati pretekle dogodke, umeščati v času, opredeliti datum ali mesec dogodka, govoriti o časovno določenih in zamejenih preteklih dogodkih, tvoriti pripoved, povedati izkušnje, poročati o datumih.

ENOTA 10: Slušatelji se naučijo izražati sorodstvena razmerja, predstaviti družino in prijatelje, znajo govoriti o preteklih izkušnjah in potovanjih.

ENOTA 11: Slušatelji znajo vprašati, s kakšno pogostostjo počnemo dejavnosti, opisati dnevne dogodke in potek dneva, dajati nasvete

ENOTA 12:   Slušatelji se naučijo kovati načrte za prihodnost, govoriti o prevoznih sredstvih in potovanjih, prositi za informacijo ali storitev, sporazumevati se po telefonu, predlagati ali sprejeti načrt, pisati kratke elektronske pošte.

Z učenjem španskega jezika si slušatelj pridobi osnovna znanja za sporazumevanje v tujem jeziku na področjih branja, pisanja, poslušanja in govora. Slušatelj spoznava kulturo, književnost in posebnosti špansko govorečih narodov, ob tem pa si krepi lastne kulturne vrednote.

  1. Pripomočki in gradiva

Študijski program se bo izvajal z aktivnostmi, ki bodo spodbujale udeležbo slušatelja, kot so individualno delo, delo v parih ali v manjših skupinah, slušno in bralno razumevanje, ustno in pisno izražanje.

Učna sredstva, ki jih bo uporabljal mentor za dosego teh ciljev bodo:

  • učbeniški komplet španskega jezika PROTAGONISTAS, ki ga sestavljajo priročnik s pripadajočima zgoščenkama, delovni zvezek s testi, slikovni material, zvezek z vajami za ustno izražanje, z dodatnim zvezkom za teste v obliki dialogov, CD z banko aktivnosti
  • dodatne aktivnosti na internetu
  • špansko-slovenski in slovensko-španski slovar, slike, zemljevid.

Slušatelji bodo uporabljali učbenik  PROTAGONISTAS, delovni zvezek in učne liste.

V času izvajanja programa bo mentor sproti spremljal delo in prizadevanja slušateljev z namenom, da se ugotovi uspešnost doseganja načrtovanih ciljev. V ta namen bodo slušatelji skozi šolsko leto ponavljali besedišče in slovnico prejšnjih enot.

Mentor: Maria Ana Slak Trontelj

(Skupno 5 obiskov, današnjih obiskov 1)
 

Oznake: